Nedräkning: 27 dagar kvar! :)

Om 27 dagar åker jag till USA *woho*! Där ska jag och min kompis bo i drygt 5 månader. Vi ska vara utbytesstudenter i The University of Vermont. Jag längtar som tusan, men det är så mycket man måste förbereda innan! I morgon ska jag till ambassaden och ordna ett visum, sedan är det en massor med plugg jag måste få överstökat innan jag kan åka. Terminen där borta startar nämligen innan terminen i Stockholms Universitet tagit slut. Men jag tror verkligen att det ska bli värt mödan, för jag måste bara komma iväg härifrån känner jag just nu. Ena väskan är halvt packad, har precis tvättat en del kläder som ska med. Det är så svårt att planera vad jag behöver 5 månader framåt, liksom två olika årstider väntar mig och jag ska inte direkt till en jätte stor stad. Däremot planerar vi åtminstone någon resa till New York, och eventuellt någon annan het stad. SKA BLI SÅ JÄVLA KUL!!! Hoppas att ni kommer följa mitt liv där borta! ;)

xoxo // Lizzie

Påminner något om Gamla stan, fast med bredare gator... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0