När kroppen säger emot...

Jag är ett perfekt exempel på ett offer av stress. Tidigare har det varit min mage som sagt emot, men nu är det bihålorna som sviker mig. Har bland annat blödit näsblod ett flertalet gånger sedan igår. Det är INTE okej! När jag tror att jag har minskat på aktiviteter i mitt schema, är det fortfarande tankarna som stressar upp en. (Gud, vad jag har mycket att göra!) Så idag har jag försökt vara hemma, för det mesta... Nu ska jag nog sätta i gång en film och försöka koppla bort allting. Det står mellan "Repo Men" med den sexige Jude Law, och "The Bannen Way". Vet inte vad någon utav dem handlar om, bara att det ska vara en del action, så jag ska läsa på lite här. :)

Hur ser din lördag ut? Här får ni en skön låt att lyssna till före utgång:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0