Idioter borde inte äga rätten att få försöka sig!

Jag blir så jävla irriterad på idioter! Hur dum är det lagligt att få vara? Allvarligt talat! Är du dum nog att spränga dig själv då kan jag inte tycka synd om dig! Vore jag gift och modern till detta psykfalls barn, han som sprängde sig själv i stan, då skulle jag ha spottat på hans lik. Jävla egoistiskt sjuka man! Jag skyller en del på detta samhälle som har tillåtit rasister i vår riksdag. Det har lett till acceptabla uttryck av rasism, liksom extrema protester, som nu har gått för långt. Ni som nu har fått en orsak till att rösta på SD vid nästa val är lika dumma som denna man! Jag har aldrig kunnat kalla mig själv för svensk, trots att jag är född och uppvuxen i detta land. Varför? För att definitionen av att vara svensk har en så pass snäv linje. Jag kallar mig själv hellre för blatte!

Men nu till uttrycket av idioti... Alltså ditt dumma fanskap, tror du det väntar 72 stycken oskulder på dig uppe i himlen? Hur kan man tro att om man dödar sig själv "i Guds namn" så gör man något bra? Hur kan självmord och mord vara så pass logiskt och möjligt att utföra? Det finns en orsak till varför ingen dog tillsammans med dig! Det där är inte en tro till Gud, det där är en orsak till att bli omhändertagen! Fy, på denna man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0