Det känns som helg...

Igår var min sista dag på universitetet, så idag känns som en lördag. När terminen fortsätter efter nyår, då är inte jag här. Kommer att vara konstigt att börja i en ny skola! Visst, inom vår utbildning har vi bytt klass flera gånger, men ändå känns det som att de flesta är på samma spår som en själv. Nu kommer jag hamna med en massa amerikaner, och det är inte bara småbarnspedagogik jag kommer att läsa. Vi har även valt en kurs i specialpedagogik på avancerad nivå, så det känns lite pirrigt. Vet inte vad jag ska förvänta mig... Dagarna börjar närma sig nu; 19 dagar kvar! Nu får man hoppas att snökaoset blir mildare. Jag ville ju ha en vit jul, men jag vill gärna kunna flyga utan oro också!

Snart är det jul, och jag hoppas att alla där ute får fira med någon de älskar. För jag ska nämligen vara med min kära familj, och äta mumsig mat. Jag har gjort en lista med saker jag vill äta innan jag åker haha, så nu ska mamma och pappa få jobba lite! :)

 

Snart ska jag gå och klippa håret, luggen börjar bli för lång och jag vet inte om jag kommer att klippa mig i USA. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0