Årets musik! :)

Detta år har inbjudit många nya artister in i mitt hjärta (och i min iPod). Jag tror att många har förvånat sig själva med en nyfunnen kärlek till Dance och House musik. David Guetta har aldrig varit större, och Swedish House Mafia har också breddat sin publik. Artister världen över har gjort fantastiska collabo's, vilket visar att man inte alltid behöver bo i USA för att bli något. Jag är imponerad av svenskar såsom Mohombi och Lazee, men den som jag har fallit mest för är dock inte svensk. Det är Bruno Mars, och han har stilen! Akon fortsätter att släppa hits, vilket inte förvånar mig. Rihannas nya skiva är helt okej, nu är det bara att vänta och se vad som kommer ur Lady Gaga här näst. Till nästa år hoppas jag på mer från Jay Sean, Pharrell Williams, Justin Timberlake, Kanye West samt RedOne.

Om jag dock ska utnämna årets låt så vill jag att ni ska fistpumpa med mig. Gå tillbaks till mitten av sommaren och se till att känna musiken med hela kroppen. Varsågod...



P.S. Hoppas ni haft en god jul allesammans! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0