2 timmars väntan...

Jag hade bokat en intervju på amerikanska ambassaden för att ordna mitt studentvisum. Ändå fick jag vänta i 2 timmar bara på att få lämna in mina papper och att ge mina avtryck. Snacka om att jag kände mig rastlös! Det var även en säkerhetskontroll när man gick in, så de tog min mobil och min iPod. Dessutom ville de helst inte att någon följde med en in, så jag hade inget sällskap heller. Jag tror aldrig att jag varit så uttråkad under en så lång tid, under hela mitt liv. Och jag som hade förberett mitt på att svara på en massor med frågor, ändå var det inte alls något sånt. Lätt som en plätt, men för lång väntetid bara!


I need music everywhere I go...

Loving Rihanna reggae style! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0