Tröstätande?

SMÅTT&GOTT: Idag började skolan, och jag fick ta och gå upp på morgonen vid 6-tiden. Låt mig påpeka att jag inte haft några rutiner ALLS sedan typ 3 månader tillbaka! Okej, om det vore värt att gå ens, men det var det ju inte. Min koncentration is in for a treat! Det är även min mage, för jag har nu fått tag på en choklad som jag varit sugen på i flera veckor *yeeeii*. Toblerone Fruit & Nut (med honung och mandelnougat) säljs inte överallt, men idag tyckte jag att jag förtjänade den. Så nu ska jag njuta av min choklad och INTE plugga, medan jag sörjer att mitt sommarlov är över. Hoppas alla studenter där ute lider minst lika mycket som mig! ;)


Skola = Mycket snaskande = Upp i vikt = OH NO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0