TIPS: Missbruka inte vitt! ;)

MODE: Varför tror folk att vitt kan användas hur mycket som helst? Till exempel killar; enda gången vita skor på er är snygga är när ni använder sneakers (se bara till att smutsa ner de lite!). För Guds skull, vill aldrig mer se killar med vita "finskor"! Varför tillverkas de fortfarande ens? Vita skor på tjejer bör också användas med måtta. Jag menar, enda gången vita stövlar funkar är typ på... porrfilmer. Vita (för) tighta byxor - snälla, bara sluta! Vissa shorts är okej, men alltså anpassa underkläderna också, tack!

Själv har jag knappt något vitt i garderoben, förutom typ basic plagg, såsom strumpor och linnen. Mer än så behövs inte, om inte du typ sparat din student- eller bröllopsklänning. Jag sänder ut detta budskap eftersom det är under denna säsong som folk äcklar mig som mest. Hur är detta mode ännu okej?


BIG NO NO'S!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0