"Jersey Shore 2" does Miami :)

TV: Jag brukar inte tycka om realityserier, eftersom de kan vara så löjliga och fake. Här har ni dock ett gäng riktiga sköningar, som jag bara diggar. Jag följde inte serien så fort jag hörde talas om den. Jag råkade bara se några delar på TV, and I liked what I saw, så jag laddade ner hela första säsongen. Vanligtvis tror man att sådana här serier har manus, men denna känns verkligen inte som det. Hela gänget består av klockrena typer som utstrålar självförtroende, utan att hålla tillbaks ett uns. (Okej, vissa kan man ju leva utan...) Är det slöseri med tid att följa denna serie? Nej, det tycker jag verkigen inte! Det här är ren komedi och så mycket mer. Jag har tittat på några delar ur säsong två, och guess what!? Den håller måttet! ;)


P.S. Är det 4 real att "Kungarna av Tylösand" på Kanal 5, ska föreställa en svensk version av denna serie? I sådana fall säger jag bara; FETT SYND! Ehh... where are the guidos' at?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0