Café Sirap :)

SMÅTT&GOTT: Jag hörde talas om detta ställe ett tag sedan, så jag var bara tvungen att testa. Blev rekommenderad brunchen, men det var inte det som jag smakade (this time). Här fanns det bland annat amerikanska pannkakor, så jag var bara tvungen att testa dem. Trodde inte jag skulle bli mätt på pannkakor så jag beställde en sandwich samtidigt. Vilket var en dum idé, för att jag blev rätt mätt på deras stenugnsbakade baguettebröd *mums*. Så när jag fick mina feta amerikanska pannkakor med blåbär och lönnsirap var jag typ mätt. Men inte tänkte jag låta något så gott gå till spillo. Därför var det bara att tvinga i sig, men självklart var det värt det! Är ni på Rådmansgatan/Odenplan så titta förbi här, för jag tänker i alla fall återvända. Give your tummy something yummy! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0