Vem visste att strippdans ger sådan tränningsvärk? :)

DANS: Igår var jag på möhippa, och det var en lyckad dag tror jag nog. En av aktiviteterna var StripChair, där man fick lära sig dansa med en stol, i princip. Det var faktiskt rätt kul, men mer ansträngande än vad jag trodde. Respekt till strippor, säger jag bara! Jag körde inte ens 100% och idag har jag träningsvärk i både lår och mage. Snacka om att vara out of shape, haha! Allt som allt, var det i alla fall riktigt kul att testa på. Nästa gång måste jag pröva PoleStrip, det verkar vara väldigt utmanande. ;)


Dancing Queen @ Skeppargatan 28/Stockholm


Kommentarer
Postat av: Josefin

Coolt, hade också velat prova!

Tack för din kommentar också! ^_^



xxx

2010-05-06 @ 01:39:55
URL: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0