Spinnin' in my mind - nr. 11 :)

MUSIK: När jag var på Jason Mraz konsert '08, var Ingrid Michaelson förband åt honom. Då hade jag inte riktigt hunnit sätta mig in i hennes musik ännu. Häromdan, när jag såg ett avsnitt av Grey's Anatomy, hörde jag en låt som jag tyckte att jag kände igen. Visst var det "The Way I Am"! Sedan den dagen har jag inte kunnat sluta lyssna på låten. Hennes röst är så skön, och melodin så simpel och lugnande. Men framför allt är det texten som jag bara fallit för. Låten är väldigt kort, och texten förklarar kärlek på ett underbart sätt!

I'd buy you Rogaine when you start losing all your hair
...
And you take me the way I am


Ingrid Michaelson - The Way I Am


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0