Hur skaffar man motivation?

LIVET: Jag brukar alltid säga att om man har vilja har man styrka. Just nu känns det som att min hjärna bara lagt av. Jag orkar inte skriva min tenta, och jag har knappast läst någon litteratur i denna kurs ändå. Det ironiska av allt är att en ytterligare kurs väntar mig nästa månad. Sommaruppehållet känns som tusen mil bort. Är så omotiverad som det bara går, och det är mycket på gång hemma att jag samtidigt får bortförklaringar att skita i plugget. Den här terminen har varit himla hektisk, och jag vill ju inte få magkatarr igen men det här är bara löjligt. Vart ligger the on switch till min hjärna? Ibland möter man inte omgivningens förväntningar...



(En låt som jag börjat lyssna på mer sedan gårdagens film!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0