Top 10: Julmusik :)

MUSIK: Som tidigare nämnt, har jullängtan börjat sprudla hos mig. För att värma upp inför den mest fantastiska högtiden av året, har jag börjat lyssna till underbar julmusik. Det är härligt att lyssna till de där glada texterna, med bjällerklockor i bakgrunden av fina melodier. Jag vill sprida vidare min glädje genom att rekommendera mina topp tio favorit julsånger just nu. Här nedan har ni en alfabetisk lista med länkar. Lyssna och njut! ;)

* ´N Sync - Merry Christmas, Happy Holidays
* Bobby Helms - Jingle Bell Rock
* Carola - Nu Tändas Tusen Juleljus
* Dean Martin - Let it Snow!
* Destiny's Child - 8 Days of Christmas
* Dolly Parton - Winter Wonderland/Sleigh Ride
* Frank Sinatra - White Christmas
* Jackson 5 - Santa Claus is Coming to Town
* Mariah Carey - All I Want for Christmas is You
* Peabo Bryson - It's the most Wonderful Time of the Year


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0