"This Is It" :)

FILM: Jag såg den på världspremiären, och jag vill rekommendera alla att passa på att gå och se den på bio medan den fortfarande visas. För er som älskar Michael Jackson eller överhuvudtaget musik, kommer att älska This Is It. Kungen var legendarisk även här, och man kunde verkligen se att när det kom till sin musik var MJ en perfektionist. Han har själv tidigare beskrivit sig som "an instrument of nature", och jag håller fullständigt med, han fick allting att sitta på rätt plats. Att han i den åldern samt i det skicket som han var i, kunde prestera så bra under flertalet genrep får mig att tänka på hur jävla bra hans konsert skulle ha blivit, damn... Vila i frid, min kung!

(Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=cyrkcz7msfY) P.S. Läs gärna även Michael Jacksons självbiografi "Moonwalk"! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0