Texas Long Horn@Ö-malm

MAT: Jag har blivit rekommenderad att äta på Texas Long Horn ett flertalet gånger, så ikväll gjorde jag äntligen det. Vi var väldigt hungriga, men vi bestämde oss ändå för att vänta 45 min på ett bord. För att stilla hungern beställde vi nachos med fyra rätt goda dipper. :) Till slut får vi ett bord, och jag tänker it better be worth it, för jag började irritera mig på den otrevliga personalen. Jag beställer en 200 gr välstekt entrecôte, och jag frågar servitrisen om det är någon barbequesås på köttet. Hon svarar nej, och jag förklarar att jag avskyr den rökta smaken i såsen. Maten kommer ut, och jag är full av förväntningar! Jag tar en bit av den köttiga entrecôten, men till min besvikelse smakar det typ som en skorsten skulle smaka. Jag kryddade köttet med salt och peppar och jag försökte svälja ner det med pommes, coleslaw samt majs. För att bara gilla pommes fritsen, var min måltid absolut inte värd 230 kr! Dessutom skulle det inte skada om personalen vore lite trevliga åtminstone...

P.S. Grillat är alltid godast! ;)


Kommentarer
Postat av: Diana

sämst personal.. förutom en haha

2009-12-05 @ 19:38:25
Postat av: Elizabet

Men hon också, liksom innan hon frågar oss hon serverar Bacardi haha, man frågar först..?

2009-12-05 @ 20:19:22
Postat av: Diana

aa iofs.. men de andra va ännu värre.. bitches

2009-12-05 @ 21:01:09
Postat av: Elizabet

Ofan! Mkt minus med detta ställe faktiskt..

2009-12-06 @ 01:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0