Spinnin' in my mind - nr.1 :)

MUSIK: En stor del av mitt liv är musiken, kan jag börja med. Jag går ingenstans utan min iPod och mina högtalare hemma tar aldrig en paus. När det kommer till genrer, vill jag kalla mig själv allätare. Det finns vissa dagar då en viss bra text eller en fin melodi bara fastnar i mitt huvud. Sådana sånger vill jag rekommendera till er! ;)

It's a bittersweet symphony, this life
Trynna make ends meet, you're a slave to the money then you die

Dessa rader har snurrat i mitt huvud de senaste dagarna. För ibland är bittersweet det bästa sättet att beskriva saker och ting - jag diggar det ordet! Livet i sig är bitterljuvt, ingenting är perfekt men jag är tacksam för det jag har. Det viktiga är ju ändå att inte slösa varje dag i jakten efter pengarna, utan att finna lycka - let the melody shine! Underbar låt från 1997, med en skön och känd melodi - lyssna på den! :)



The Verve - Bittersweet Symphony


Kommentarer
Postat av: Diana

klassikeerr

2009-12-05 @ 19:35:14
Postat av: Elizabet

U like..? Did not know that!

2009-12-05 @ 20:18:34
Postat av: Diana

weei shuno jag älskade den förut

2009-12-05 @ 20:59:52
Postat av: Elizabet

Den påminner mig om Cruel Intentions! <3

2009-12-06 @ 01:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0