"Paranormal Activity"

FILM: Personligen hatar jag skräckfilmer, eftersom jag brukar bli asrädd och skrika tills jag får ont i magen. Trots att det sägs att Steven Speilberg tycker att denna film är jätte läskig så gick jag ändå med på att se den på premiären. Vill ni höra något roligt? Den var inte ett dugg skrämmande! Jag skrek inte under någon del utav filmen ens en gång HAHA. Visst, den var riktigt bra gjord med coola scener, för att vara en lågbudget film som har spelats in under bara några få dagar. Big up till filmskaparna, storyn och skådespelarinsatserna, men ni lyckades inte ens få en mes som mig att bli rädd, tyvärr... :)

(Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=F_UxLEqd074)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0