Marabou: Vinter (Limited Edition)

SMÅTT&GOTT: Jag är den här typen av person som köper nästan allt gott som kommer ut i limited edition. Visst, kombinationen måste ju locka mig också, men några sura äpplen har man fått smakat på. Just nu har min jullängtan börjat blomma, sakta men säkert. Jag var i Maxi idag och fick syn på Marabous senaste chokladsmak, Vinter. Den var inte sådär att dö för, men den fick fram starka julkänslor. :) Vinter är en mysig mjölkchoklad med karamelliserade kakaobitar samt nejlika och andra kryddor. Den har verkligen alla de där goda julsmakerna i en och samma chokladbit. Kombinationen är helt okej och Marabou har lyckats skapa en härlig vintersmak!

P.S. Santa, make it snow this Christmas *plz*!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0