"Eddie Murphy: Raw" :)

FILM: Det sista jag gjorde innan jag somnade igår natt, var att asgarva till Raw. För er som inte har sett den - gör det nu! Alla som älskar stand-up vet att Eddie Murphy - back in the days - var funny as f*ck. Visst, Raw innehåller en massor med svordomar, dissar och fördomar, men FAN vad skön han var! Jag rekommenderar att du köper eller laddar ner Raw, "Delirious", "Beverly Hills Cop I-III", "The Golden Child" samt "Coming to America", om du nu ligger efter i komedivärlden. ;)

Favoritcitat: "Give me half, Eddiiee!" (Teaser: http://www.youtube.com/watch?v=JvuF1gUS0DE)


Kommentarer
Postat av: Andiamo

Jag har ju sett Raw förr men kolla in youtube klipp efter att ha läst din blogg, hahah! alltid lika kul, och hans kläder är grymt sexiga! haha

2009-11-22 @ 20:36:06
Postat av: Elizabet

Ofan, alltid skoj att se på gamle gode Eddie =) men fatta hur jävla tajt hans byxa satt hahhah, knas!

2009-11-22 @ 21:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0