Cave de Roi :)

MAT: Till min födelsedag hade jag och några vänner bokat bord på en libanesisk restaurang i Solna. Jag hade blivit varmt rekommenderad av många bekanta, och Cave de Roi mötte faktiskt mina förväntningar, plus lite till. Restaurangen i sig var väldigt fin, med vit inredning, en liten scen i mitten samt en häftig belysning. Vi beställde El Kbire; med 20 olika meza, grillmix samt dessert. Maten var god och den serverades i en lagom takt av trevliga servitörer. Sedan var underhållningen i sig guld! Jag vet inte om det har att göra med att jag själv kommer från Mellanöstern, men kul var det i alla fall. De hade två duktiga sångare, en kille på keyboarden som också sjöng, samt även en het magdansös. Alla dessa bjöd verkligen på sig själva, och det märktes att alla i restaurangen hade en trevlig kväll. :)

Resumé: Vill du någon kväll äta massa god mat, och samtidigt kunna dansa på en härlig restaurang med live musik, då rekommenderar jag Cave de Roi till dig! ;)


Kommentarer
Postat av: Diana

tummen upp :)

2009-12-05 @ 19:39:45
Postat av: Elizabet

Det är D!

2009-12-05 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0