Att fylla 21 år

LIVET: Skulle jag bo i USA då skulle jag nog ha mer att glädja mig över, men just nu känner jag mig bara gammal. Visst, ingenting har ju ändrats egentligen, jag ser ju fortfarande likadan ut. Enda skillnaden sedan kl. 23:59, när jag var 20, är att jag nu får ta körkort för buss och alla sorters tunga motorcyklar(!). Lockande? Inte så mycket... Det är helt sjukt att man, fram tills man fyller 18, längtar efter att fylla år. När man väl passerat 18 år då blir det bara sorgligt. Vips så är man inte längre tonåring, och plötsligt är i princip allting lagligt. Spänningen tar slut och snart står man väl där och väntar tills någon ska fråga om ens legg vid åldersgräns...

Sedan beror ju det även på vart man är i livet. Just nu när jag bara pluggar, känns det ju inte som om jag har uppnått något speciellt än. Okej då, jag kan vara stolt över att jag fortfarande kan kvalificeras som lammkött på universitet, så det är ju alltid något! :)


Kommentarer
Postat av: Naaziiiii

Grattis nnu en gång tjejen. Förresten du har en grym blogg, keep up the good work ;).



Puss på daj grannen =)

2009-11-28 @ 13:35:07
URL: http://naasriin.blogg.se/
Postat av: Elizabet

Tack så mkt igen grannen hahah =)) haha, försöker hålla den uppdaterad, men man hinner inte alltid.. ska kolla in din åxå!! Puss å kraaam =)

2009-11-28 @ 14:21:12
Postat av: Nasrin

tack, tack jag köpte uggsen på primark faktiskt :)

2009-11-28 @ 16:06:52
Postat av: Elizabet

Shululu, på Primark ska jag nog ändå bo säkert så dé blir super! =)

2009-11-28 @ 16:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0