"Alvin och Gänget 2" :)

FILM: Idag var jag och såg på uppföljaren till "Alvin och Gänget" på bio (ja, jag är 21 år haha). Den har typ varit slutsåld över hela Stockholm sedan den hade premiär på juldagen. Det har alltså inte varit lätt att skaffa biljetter, men ikväll hade vi tur. Jaja, gick ju inte och såg den för min egen skull haha. Tycker inte ens om dubbade filmer, men denna var faktiskt bra! Jag hade redan sett ettan på min dator förut, på engelska dock, men detta gick också bra. Ekorrorna är ett par söta samt roliga karaktärer, som möter några nya vänner i denna film. Gillar man popmusik blir filmerna till och med roligare att se på. I vilket fall så fascinerades jag mest av att man använde slangord som gitta och fett i filmen. Wzp Sweden? Trots att man ser ner på slangspråket, lär man barn redan i tidig ålder att detta faktiskt är användbara ord. Kul!

(Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=ASOSFrQnER0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0